Πολύ καλές υπηρεσίες, ανθεκτικά υλικά για τα νύχια και σωστή δουλειά! Τα κορίτσια είναι ευχάριστα και η ώρα περνάει πολύ γρήγορα. Είναι το me time μου και το χαίρομαι κάθε φορά! Συστήνω το Noemie nails and beauty ανεπιφύλακτα !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άννα N•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ημιμόνιμο
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΟΛΥΤΙΜΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
.
Πεντικιούρ
Όλγα Π.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για όλα ❣️❣️❣️χάρηκα πολύ που σας γνώρισα....θα τα ξαναπούμε σύντομα 🫶🫶
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Κωνσταντίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ημιμόνιμο μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βίκυ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο