Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Συντήρηση Νυχιών
Ελένη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
συνέπεια, καθαριότητα και οι κοπέλες εξυπηρετικές και ευγενικές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βίκυ •Συντήρηση Νυχιών
Αριάδνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα μανικιούρ εξπρές με ημιμονιμο και αφαίρεση ημιμονιμου. Δυστυχώς δεν θα το επέλεγα ξανά γιατί πλήρωσα 19€ για αφαίρεση ημιμονιμου και το εξπρές, το οποίο ήταν απλώς βάψιμο με ημιμονιμο χωρίς καμία απολύτως περιποίηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
konstantina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίο μαγαζί με σωστό και φιλικό περιβάλλον. Πολύ καλή δουλειά
MYTILINOU Athina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το επιλέγω πάντα απίστευτη ποιότητα και εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βίκυ •Συντήρηση Νυχιών