Ευγενική και διακριτική εξυπηρέτηση.
Καθαρά εργαλεία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ποπη Τ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος και καθαρός χώρος, πολύ ευγενικό προσωπικό και εξαιρετικό πεντικιούρ. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώτα για την προσοχή και την φροντίδα ώστε να έχω όμορφα και περιποιημένα άκρα.
Θα το επισκεφθώ ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο