Παρά πολύ καλή εξυπηρέτηση, με προσοχή στον πελάτη, καθαρός χώρος και γενικότερα όμορφη εμπειρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Μανικιούρ
maria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις τόσο το αποτέλεσμα όσο και το vibe συνολικά! ❤️
Μαρινα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα πολύ καλά. Χαλάρωση και περιποίηση, ο καλύτερος συνδυασμός!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Πεντικιούρ
Stella•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο αποτέλεσμα μανικιούρ, καθαρό, ομοιόμορφο. Το προσωπικό είναι ευγενικό και αφιερώνει χρόνο να καταλάβουν τι ακριβώς θέλεις, προτείνουν ιδέες που ταιριάζουν στο στυλ σου. Τα εργαλεία είναι αποστειρωμένα και τηρούνται όλοι οι κανόνες υγιεινής.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
fanikat•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ ευχαριστημένη.. άψογη.ολες οι κοπέλες είναι καταπληκτικές.