Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες του καταστήματος. Κάνω gel στα χέρια και ημιμόνινο στα πόδια εδώ και καιρό και κάθε φορά το αποτέλεσμα είναι άψογο. Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά στη δουλειά τους, προσεκτικά στη λεπτομέρεια και ευγενικά!
Τέλειος χώρος, καθαρός και προσεγμένος. Άριστα εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό
Εξαιρετικό το αποτέλεσμα, εξαιρετική η Βούλα!
Τέλεια εξυπηρέτηση και πολύ όμορφος χώρος!
Αρκετό όμορφο και γερό το αποτέλεσμα. Θα ήθελα από όλα τα αντίστοιχα μαγαζιά, να μην βαριούνται να προτείνουν εναλλακτικές στα χρώματα και τα σχέδια.
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών