Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ξένια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Γεωργια•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως κάθε φορά άλλωστε πολύ καλή δουλειά ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Πεντικιούρ
Elena•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και όμορφος χώρος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Βαφή Φρυδιών και Βλεφαρίδων
Sophia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Έκανα μανικιούρ και πεντικιούρ και το αποτέλεσμα ήταν άψογο. Η Δέσποινα όπως πάντα ήταν ευγενική και προσεκτική, και ο χώρος πεντακάθαρος και χαλαρωτικός.