Κάθε φορά η εξυπηρέτηση στο κατάστημα είναι εξαιρετική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά Ρ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση και εξαιρετική δουλειά! Πρώτη φορά βρίσκω κατάστημα και κοπέλα που να ασχολείται τόσο προσεκτικά με τα πετσακια χωρίς να βιάζεται, ώστε να υπάρχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα! Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω ανεπιφύλακτα..!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλική•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική για άλλη μια φορά η Μαρία! Θα προτιμούσα βέβαια η αφαίρεση του ημιμονιμου μανικιούρ να γίνεται με καθαρό ασετον και όχι με τροχό
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι όλα καταπληκτικά και η δουλειά τους όπως πάντα εξαιρετική!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Συντήρηση Νυχιών
Evi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι όλα καταπληκτικά και η δουλειά τους όπως πάντα εξαιρετική!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Συντήρηση Νυχιών