Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ράνια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω στο συγκεκριμένο κατάστημα το τελευταίο έτος και είμαι πολύ ικανοποιημένη και από το προσωπικό και από τις υπηρεσίες που έχω δεχθεί. Οι τιμές είναι καλές και όλα γίνονται στον χρόνο τους. Καμία καθυστέρηση. Ο χώρος είναι πολύ φιλικός και ζεστός και τα κορίτσια ευγενικά και φιλικά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη σε όλα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
the beeeeesttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εμπειρία ειδικά το πεντικιούρ !!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές , καθαρές και επαγγελματικές ! Η σταθερή μου επιλογή για νύχια πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο