Όπως πάντα είχα πολύ καλό αποτέλεσμα. Η Μαρία έκανε καταπληκτική δουλειά στο ημιμονιμο μανικιούρ μου. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από το κατάστημα και τις παροχές του οπως και από όλο το προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιολαντα💛 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Zoi•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ειναι αψογα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Argiro•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιολαντα💛 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Γιαννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγέλματισμος, άψογη εξυπηρέτηση και πολύ καλές υπηρεσίες όπως πάντα.