Σούπερ όπως κάθε φορά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Eva•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη δουλειά τελειο αποτέλεσμα ❤️❤️
'Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά και υπέροχα κορίτσια!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το μαγαζί και τα κορίτσια πολύ ευγενικές και υπομονετικες για τη δουλειά τους. Ωστόσο το αποτέλεσμα δεν τις δικαίωσε καθώς ήδη μετά από δυο ημέρες έχω δυο σπασμένα νύχια, κάτι που δν μου συμβαίνει συχνα.