Πολύ ωραίος χώρος. Καθαριότητα, συνέπεια στα ραντεβού, ευχάριστο περιβάλλον !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Πεντικιούρ
Eva•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την Μαρία που μου έκανε ημιμόνιμο πεντικιούρ! Μάλιστα είχα και θεματάκι στα νύχια και με ανακούφισε! Θα ξαναπροτιμήσω τις υπηρεσίες τους! Ωραίο μαγαζί με χαμογελαστές κοπέλες!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Panagiota Lydia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραίος χώρος με ευγενικό προσωπικό και πολύ καλή δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Τάνια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω επισκεφτεί το κατάστημα στην οδό Φιλολάου ήδη δυο φορές και η εμπειρία μου από τις υπηρεσίες ήταν άψογη. Ο χώρος πολύ όμορφος και καθαρός και τα κορίτσια ευγενέστατα και πολύ περιποιητικά. Επίσης κρατάτε τις τιμές σε πολύ καλό επίπεδο. Θα συνεχίσω να έρχομαι στο κατάστημά σας και να απολαμβάνω τις υπηρεσίες σας.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γι αλλη μια φορά ήταν ολα τέλεια. Η Δέσποινα φοβερή οπως πάντα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο