Κάνει πολυ ωραια νυχια και οι τεχνήτριες είναι οι κλτρες αν και ήθελα λίγο μεγαλυτερα αλλά και παλι είναι φουλ τέλεια και αξίζουν την τιμή τους
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ειρηνη Π.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το Σοφάκι είναι υπέροχο!! Προσεκτική, καθαρή, ευχάριστη και δημιουργική!
Συντήρηση Νυχιών
Αννα Μ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλες οι κοπελες κ ευγενικες.Καθαριοτητα κ εξυπηρετηση εξαιρετικη!!!!💜💜💜
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λένα •
Αφαίρεση Νυχιού ή GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελενη Ρ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα πρώτη φορά αποτρίχωση στα χέρια με κερί και εκεί που νόμιζα ότι θα πονούσα,εν τέλει είναι εντελώς ανώδυνη διαδικασία.Η Παλομα, είναι εξαιρετική και επικοινωνιακή.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!