Όμορφο περιβάλλον, πολύ καλή εξυπηρέτηση!! Όλα τα κορίτσια δουλεύουν με μεράκι και όρεξη, χαμόγελο και ευγένεια!! Κάθε φορά, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!!! Συνεχίστε την καλή δουλειά!!!
Συντήρηση Νυχιών
Ελενη Ψ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πάρα πολύ καλα!
Ευχαριστω!
Πεντικιούρ
Ανθη Θ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι πολύ καλοί όλοι
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντινα Τ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο κατάστημα περιποίησης στην πόλη μας με διαφορά !! Με πολλές υπηρεσίες ομορφιάς και προϊόντα !! Η Λένα είναι άψογη επαγγελματίας , απόλυτα κι έγκυρα ενημερωμένη για τις νέες τάσεις ομορφιάς σε όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει !! Αξίζει να το επισκεφθείτε 💁♀️❤️✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λένα •Συντήρηση Νυχιών