Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλικη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΡΟΖΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περιβάλλον είναι πάρα πολύ καλό όπως καί τα κορίτσια πολύ ευγενικά αλλά εμένα προσωπικά τό τζελ δεν μ κρατάει μέσα σε τρεις μέρας έχουν φύγει δύο νύχια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλικη •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Elena•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κόρη μου πήγε και έμεινε πολύ ευχαριστημένη. Ειδικά στο πρώτο της ραντεβού για ημιμόνιμο, που η Λένα της έφτιαξε ένα τέλειο σχεδιάκι, καλύτερο κ από αυτό που της έδειξε σε φωτογραφία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λένα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΡΟΖΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος πεντακάθαρος χώρος!Η Λένα άψογη επαγγελματίας!Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα!