Στο σύνολο είμαι αρκετά ικανοποιημένη, απλώς θα ήθελα η τεχνίτρια να ήταν λίγο πιο γρήγορη.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ηλιανα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια γνωρίζουν πολύ καλά τη δουλειά τους, είναι ευγενικές, πολύ εξυπηρετικές, υπομονετικές ( όχι πάντα εύκολο, ας είμαστε ειλικρινείς) σε ένα ευχάριστο, προσεγμένο και καθαρό περιβάλλον!