Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λένα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΗΜΗΤΡΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ .
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαριαννα Χ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος ήταν ωραίος και οι υπάλληλοι ευγενικότατοι. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι από τη δεύτερη μέρα το μανό μακράς διαρκείας άρχισε να φεύγει.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λένα •Μανικιούρ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πέρα από την πολύ καλή εξυπηρέτηση και την πολύ καλή δουλειά που μου έκαναν στα νύχια μου, υπήρχε μια πολύ ήρεμη ατμόσφαιρα, που είναι σημαντικό για κάθε γυναίκα που θέλει να περιποιηθεί τον εαυτό της.