Υπέροχη εξυπηρέτηση , πάντα με ακούνε προσεχτικά σε αυτά που λέω και έχω το αποτέλεσμα που ζητάω ,ευχάριστες προσωπικότητες και ένα πολύ ζεστό περιβάλλον ….!δεν το αλλάζω με τίποτα
Εξυπηρετήθηκε από Άννα •Balayage
Κερασία Κ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλοί επαγγελματίες και πολύ ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον!!!