πολυ ευχαριστημενη!!! Το μονο κακο ειναι οτι δεν βρηκα ραντεβου που να με βολευει για τη συντηρηση!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Λαουλάκου•
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Evaggelia•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενική , πολύ καλή δουλειά. Σωστή εξυπηρέτηση .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Λαουλάκου•Μανικιούρ
Christina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα ήταν τέλεια.ευχαριστω Χριστίνα!! ευχαριστώ Κατερίνα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Λαουλάκου•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αναστασία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
...
Εξυπηρετήθηκε από Κατερίνα•Χτένισμα
Ιωάννα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για brow lamination και δυστυχώς η εμπειρία μου ήταν πολύ κακή. Έγινε λάθος εφαρμογή των προϊόντων, με αποτέλεσμα να καούν τα φρύδια μου και να χάσω μεγάλο μέρος τους. Δεν επικοινώνησα μαζί τους μετά για να δοθεί η ευκαιρία αποκατάστασης, όμως η ζημιά που έγινε ήταν σοβαρή και με απογοήτευσε πολύ καθώς δεν ξέρω και αν θα ξαναβγούν. Ελπίζω η κριτική μου να λειτουργήσει ως προειδοποίηση για άλλους πελάτες αλλά και ως κίνητρο για το κατάστημα να βελτιώσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Βαφή Φρυδιών και Βλεφαρίδων