Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
130 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Γενικότερα φοβόμουν να κουρέυω τα μαλλιά μου,λόγω αποτυχημένων κουρεμάτων του παρελθόντος. Αποτέλεσμα αυτού είναι το πυκνό και πεντακάθαρο μαλλί μου να γεμίσε ψαλίδα. Από τη πρώτη φορά που πηγα στο κατάστημα,η Ευαγγελία Μπεττα και η ομάδα της ,ήταν τόσο κατατοπιστική και βοηθητική ! ΟΧΙ απλά έκανα το πρώτο κούρεμα και δεν ένιωσα καθόλου ανασφάλεια και άσχημα ,αλλά μου αρεσε και ακολουθώντας όλες τις συμβουλές τις και το πλάνο κουρεμάτων που μου είπε ,τα μαλλιά μου έγιναν τόσο μακριά και υγιή
Γενικότερα φοβόμουν να κουρέυω τα μαλλιά μου,λόγω αποτυχημένων κουρεμάτων του παρελθόντος. Αποτέλεσμα αυτού είναι το πυκνό και πεντακάθαρο μαλλί μου να γεμίσε ψαλίδα. Από τη πρώτη φορά που πηγα στο κατάστημα,η Ευαγγελία Μπεττα και η ομάδα της ,ήταν τόσο κατατοπιστική και βοηθητική ! ΟΧΙ απλά έκανα το πρώτο κούρεμα και δεν ένιωσα καθόλου ανασφάλεια και άσχημα ,αλλά μου αρεσε και ακολουθώντας όλες τις συμβουλές τις και το πλάνο κουρεμάτων που μου είπε ,τα μαλλιά μου έγιναν τόσο μακριά και υγιή
Η εξυπηρέτηση ήταν υπέροχη,καθαρός χώρος και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Το προσωπικό πολύ βοηθητικό και κατατοπιστικό. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο ή παραπάνω.
Φοβερο αποτελεσμα οπως παντα. Φευγω παντα ευχαριστημενη!
Για άλλη μια φορά ένα εξαιρετικό χτένισμα απ την αγαπημένη ❤️
15
1
15
16
17
20
17