Γενικότερα φοβόμουν να κουρέυω τα μαλλιά μου,λόγω αποτυχημένων κουρεμάτων του παρελθόντος. Αποτέλεσμα αυτού είναι το πυκνό και πεντακάθαρο μαλλί μου να γεμίσε ψαλίδα. Από τη πρώτη φορά που πηγα στο κατάστημα,η Ευαγγελία Μπεττα και η ομάδα της ,ήταν τόσο κατατοπιστική και βοηθητική ! ΟΧΙ απλά έκανα το πρώτο κούρεμα και δεν ένιωσα καθόλου ανασφάλεια και άσχημα ,αλλά μου αρεσε και ακολουθώντας όλες τις συμβουλές τις και το πλάνο κουρεμάτων που μου είπε ,τα μαλλιά μου έγιναν τόσο μακριά και υγιή
Γυναικείο Κούρεμα
Φένια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γενικότερα φοβόμουν να κουρέυω τα μαλλιά μου,λόγω αποτυχημένων κουρεμάτων του παρελθόντος. Αποτέλεσμα αυτού είναι το πυκνό και πεντακάθαρο μαλλί μου να γεμίσε ψαλίδα. Από τη πρώτη φορά που πηγα στο κατάστημα,η Ευαγγελία Μπεττα και η ομάδα της ,ήταν τόσο κατατοπιστική και βοηθητική ! ΟΧΙ απλά έκανα το πρώτο κούρεμα και δεν ένιωσα καθόλου ανασφάλεια και άσχημα ,αλλά μου αρεσε και ακολουθώντας όλες τις συμβουλές τις και το πλάνο κουρεμάτων που μου είπε ,τα μαλλιά μου έγιναν τόσο μακριά και υγιή
Γυναικείο Κούρεμα
Φένια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση ήταν υπέροχη,καθαρός χώρος και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Το προσωπικό πολύ βοηθητικό και κατατοπιστικό. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο ή παραπάνω.