Αν και ήταν η πρώτη φορα που επισκεφτηκα το κατάστημα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την υπηρεσία. Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά!
Εξυπηρετήθηκε από Valia •
Παιδικό ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζούδιαρης•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο κομμωτήριο που έχω πάει τα τελευταία χρόνια, άψογες υπηρεσίες, φοβερό πεντικιούρ, κούρεμα, ισιωμα που κρατάει μέρες πολλές και όμορφος σχηματισμός φρυδιών. Οι τιμές απίστευτες και οι κοπέλες πρόσχαρες και ευγενείς!
Εξυπηρετήθηκε από Valia •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Michaela K.•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα και καλή εξυπηρέτηση. Θα το ξαναεπιλέξω.