Απόλυτα ευχαριστημένη από τη Βάλια και από τη Diana!H Diana με πολλή υπομονή και γρήγορα με εξυπηρέτησε σε ο,τι της ζήτησα στο ημιμόνιμο!Πολύ όμορφη η διακόσμηση στο χώρο και πεντακάθαρα όλα!Σύντομα θα τους επισκεφθώ ξανά για νύχια και μαλλιά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Diana •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη
Εξυπηρετήθηκε από Valia •Κούρεμα Αντρικό
Χρήστος Π.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια! Η Βαλια και η Ντιάνα είναι οι καλύτερες!
Εξυπηρετήθηκε από Valia •Θεραπείες Μαλλιών και Τριχωτού της Κεφαλής για Γυναίκες
Αλεξανδρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό μαγαζί, ευγενέστατη η Βαλια. Με ηρεμία μου έφτιαξε πολύ ωραία τα μαλλιά μου. Ήρεμο περιβάλλον ήσυχο για μια χαλαρωτική εμπειρία.