Πολύ ικανοποιημένη με το μανικιούρ και το πεντικιούρ της Λίλης! Πολύ προσεκτική και μένω πάντα πολύ ικανοποιημένη . Το μόνο μου θέμα είναι ότι τις τελευταίες 3 φορές που έχω κλείσει με έχουν καλέσει για να αλλάξουμε το ραντεβού και έχουν γίνει κάποιες ασυνεννοησίες σχετικά με τις ώρες από την κυρία στη ρεσεψιόν. Κλείνω τις ώρες που με εξυπηρετούν, οπότε το να μου αλλάξει το ραντεβού τελευταία στιγμή και τις 3 φορές, δεν μου φαίνεται πολύ σωστό. Μια στο τόσο είναι ανθρώπινο προφανώς.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος.Το προσωπικό εξαιρετικό!
Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Πεντικιούρ
Stella•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος ήταν καθαρός και τα εργαλεία όλα αποστειρωμένα, οι κοπέλες όλες γλυκύτατες και με βοήθησαν να βρω τα κατάλληλα σχέδια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αφροδίτη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια ήταν φανταστικά, ευγενέστατα και με πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση.
Θα ξαναπροτιμήσω φυσικά το κατάστημα.