Πολύ καλή η εμπειρία μου!
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα και οι υπηρεσίες εξαιρετικές!
Θα το επισκεφθώ ξανά σίγουρα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΒΕΛΙΝΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πρώτη επίσκεψη για πεντικιουρ και πραγματικά αξεπέραστη περιποίηση. Έδωσαν λύση στο πρόβλημα με τις φτέρνες μου αμέσως.Πολυ όμορφος και καθαρός χώρος, καθαρά πενσάκια και λιμες. Φιλικό περιβάλλον! τέλειο
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία •12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίος χώρος και άψογη δουλειά και εξυπηρέτηση!
Πεντικιούρ
Στεφανια •12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ προσεγμένος χώρος, άριστη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δέσποινα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καινούργιος χώρος στη γειτονιά! Μακράν καλαίσθητος,καθαρός και μοντέρνος σε σχέση με οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην περιοχή!
Η Λίλη πολύ προσεκτική,λεπτομερής κ επαγγελματίας! Με διαφορά το καλύτερο μανικιούρ που έχω κάνει εδώ και αρκετό καιρό !!