Αψογη δουλεια ,πολυ ευγενικο προσωπικο,πολυ ομορφο και πεντακαθαρο περιβαλλον!
Μανικιούρ
Ανθη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικό, έχω κλείσει ήδη το επόμενο ραντεβού!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΑΡΗ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ένας χώρος που ξεχωρίζει για την υψηλή αισθητική, την απόλυτη υγιεινή και την εξατομικευμένη φροντίδα. Το προσωπικό άρτια εκπαιδευμένο προσφέρει υπηρεσίες όπως ημιμόνιμο μανικιούρ, μανικιούρ,gel και πεντικιούρ. Απλά λάτρεψα τον επαγγελματισμό,το χώρο και τους ανθρώπους εκεί!!!!Θα ξανά επισκεφτώ σίγουρα το χώρο!!!