Εξαιρετικα ολα τελεια!!!τι να πω?απο καθαριοτητα??απο επαγγελματισμο??απο ομορφα χαμογελα και στμπεριφορα???μπραβο σας συγχαρητηρια!!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Στεφανια•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Σίγουρα το καλύτερο αποτέλεσμα που είχα μετά από πεντικιουρ!!!Εξαιρετικός χώρος και πεντακάθαρος, εξαιρετική εξυπηρέτηση!! Η Λιλή έκανε τέλεια δουλειά!!! Έχω ήδη κλείσει το επόμενο ραντεβού μου!
Πεντικιούρ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Απολυτα ικανοποιημενη !!!Εξαιρετικη στη δουλεια της η κ.Λιλη .Πολυ ευγενικο προσωπικο,καθαρο περιβαλλον !
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ανθη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη εξυπηρέτηση! Καθαριότητα, ατμόσφαιρα και πολλά χαμόγελα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΚΑΜΕΛΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΕΠΙΣΚΈΦΤΗΚΑ ΤΟ Karma Spot ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΠΕΡΙΠΟΊΗΣΗΣ ΝΥΧΙΏΝ....Ο ΧΩΡΟΣ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΑΚΆΘΑΡΟΣ, ΜΟΝΤΈΡΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΆΡΙΣΤΗ ΑΤΜΌΣΦΑΙΡΑ..ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΓΑΠΟΎΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΊΝΕΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ. ΣΊΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑ ΠΑΩ!