Στο karma spot ειχα μια φανταστικη εμπειρια μανικιουρ και πεντικιουρ!Ολα τα κοριτσια ειναι εξαιρετικα στη δουλεια τους, πάντα με ευγενεια κ χαμόγελο.Πολύ σημαντικό ότι είναι όλα πεντακάθαρα.Σας ευχαριστω!
Μανικιούρ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όπως κάθε φορά ήταν όλα τέλεια τα κορίτσια εξαιρετικά πεντακάθαρα τα πάντα και όμορφα χαμόγελα!!! μπράβο κορίτσια συνεχίστε έτσι!!
Μανικιούρ
Στεφανια•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα, υπέροχος χώρος πολύ καθαρά, έμπειρα κορίτσια υπέροχο αποτέλεσμα.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αργυρώ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η συνολική μου εμπειρία ήταν καταπληκτική, καθαρό κατάστημα ευγενικό προσωπικό