Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
363 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
υπέροχη η Ναταλία!! κ το πεντικιούρ!! θα ξανάρθω!!
Όλα ήταν υπέροχα όπως κάθε φορά !!!!
Ευχάριστο περιβάλλον με χαμογελαστούς ανθρώπους! Υπέροχη και παρά πολύ προσεγμένη δουλειά! Σας ευχαριστώ κορίτσια!!! Σε ευχαριστώ Έλενα ♥️
Φανταστικός χώρος!!! Ευχάριστο περιβάλλον!!!! Πολύ ευγενικοί κ χαμογελαστοί όλοι!!! Κάνω μανικιούρ κ δεν χαλάει σύντομα! Στο πεντικιούρ πολύ καλή δουλειά, είχα θέμα στο νύχι παλιότερα κ τώρα πια δεν πονάω! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Προσφέρουν πάντα εξαιρετικές υπηρεσίες!