απίστευτη η λουλουδια!! θα ξαναπάω!! θα κάνω κ τα χέρια μου
Πεντικιούρ
Ευγενία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμα μια φορά φοβερή εξυπηρέτηση ζεστός χώρος ευγενικοί υπάλληλοι και ιδιοκτήτες δημιουργούν μια ατμόσφαιρα πολύ φιλική που σε κάνει να χαλαρώνεις
Μανικιούρ
Δέσποινα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά και πολύ όμορφος χώρος! Η εξυπηρέτηση είναι άψογη. Το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό. Πηγαίνω συνεχώς και το προτείνω ανεπιφύλακτα