Πολύ ικανοποιημένη! Προσοχή στη λεπτομέρεια, πολύ καθαρός και όμορφος χώρος.
Μανικιούρ
Χριστίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο περιβάλλον, ευγενικό προσωπικό. Θα το επισκεφτώ ξανά
Μανικιούρ
Ειρήνη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα! Αφαίρεση ημιμονιμου στα χέρια, περιποίηση και πάλι ημιμόνιμο Επαγγελματική δουλειά!
Μανικιούρ
ΜΑΡΙΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση από την πρώτη στιγμή! Άψογη καθαριότητα, επαγγελματισμός και πραγματική αγάπη για τη δουλειά τους. Έδωσαν μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς και ακόμα καλύτερο από αυτό που ήθελα. Έφυγα πραγματικά πολύ ευχαριστημένη και ένιωσα πολύ άνετα καθ’ όλη τη διάρκεια. Το συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη!
Μανικιούρ
Natalia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφη ενέργεια και το αποτέλεσμα μοναδικό ❤️ οι άνθρωποι που δουλεύουν σε κερδίζουν με το ζεστό χαμόγελο και οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι άριστες. Παρά του ότι έκανα μεγάλο μήκος στα άνω άκρα δεν έχουν πάθει τίποτα και το πεντικιούρ ήταν μια υπέροχη εμπειρία. Τηρούνται αυστηρά οι κανόνες υγιεινής κάτι το οποίο με έκανε να νιώθω πολύ ασφάλεια . Ο χώρος είναι μοντέρνος και η αισθητική του προσφέρει μια μοναδική παρουσία στη περιοχή. Σίγουρα θα ξαναπάω ,
είναι εξαιρετικά