Συγχαρητηρια για την ποιοτητα των προιοντων που χρησιμοποιητε τον καθαρο σας χωρο και την ευγενεια σας!!!ολα τα κοριτσια ειναι εξαιρετικα..συνεχιστε ετσι!!!σας ευχαριστουμε πολυ που αναβαθμησατε τη γειτονια μας!!!
Μανικιούρ
Στεφανια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά
Μανικιούρ
Stella•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη ατμόσφαιρα και υπέροχοι άνθρωποι τα λόγια είναι περιττά!!!