Ωραιο περιβάλλον εξαιρετικό προσωπικό !!!!
Άλλη μια φορά που η εξυπηρέτηση είναι εξαιρετική! Δίνουν προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια και φαίνεται στο αποτέλεσμα!
Πολύ όμορφο και καθαρό περιβάλλον, τα παιδιά είναι εξαίρετα και το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του.
Δίνουν προσοχή στην λεπτομέρεια και κάνουν ακριβώς αυτό που τους ζητάς και ακόμα καλύτερο
Ένας χώρος πεντακάθαρος με ωραία αισθητική πολύ φιλικό το προσωπικό έμπειρο εξυπηρετικό.....όσο για την Έλενα που με ανέλαβε έχω να πω ότι ξέρει πολύ καλά τη δουλειά της και το ημημονιμο μανινιουρ και πεντικιουρ που κάνει είναι προσεγμένο και με διαρκεια
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών