Πολύ καλό service όπως πάντα από την Αλίσια. Η Μαρία η ιδιοκτήτρια υπέροχη όπως και η Τρίτη κοπέλα η Ivanca. Όλες τους είναι πολύ ευγενικές και κάνουν τον πελάτη να αισθάνεται σαν στο σπίτι του.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλισια •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ntina T.•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα τέλεια
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Θαυμάσια εμπειρία όπως πάντα. Δεν το αλλάζω με τίποτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλισια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. όλα τα κορίτσια εξαιρετικά. το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
χριστινα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα έχουν τα καλύτερα χρώματα και φρέσκες ιδέες για σχέδια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιβανκα •Πεντικιούρ