Πολυ όμορφη ατμοσφαιρα! Τα κορίτσια χαμογελαστά και εξυπηρετικά. Δίνουν μεγάλη σημασία στην καθαριότητα.
Συμβουλευουν για την επιλογη του χρώματος. Πολυ ικανές στη δουλεια τους!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανέσα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Όλγα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και καλές τιμές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysafenia Typaldou•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Argy•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysafenia Typaldou•Πεντικιούρ
Μαριάννα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τις αγαπώ 5 χρόνια τώρα και δεν τις αλλάζω με τπτ 🤍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανέσα•
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Βάσια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν πολύ ωραία εμπειρία μπράβο Χρύσα μου!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysa Agelakou•Μανικιούρ Ημιμόνιμο