Πολύ ευχάριστο κλίμα… εξυπηρετικοί και ευγενικοί! Θα ξανά πηγαινα!
Γυναικείο Κούρεμα
Μαρια-Λουίζα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ηταν υπεροχα
Πιάσιμο Μαλλιών
Ελενη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!!
Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
Σισσυ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευγενικό προσωπικό, ευχάριστη ατμόσφαιρα και υπέροχο αποτέλεσμα.
Εξυπηρετήθηκε από Ιουλία •Γυναικείο Κούρεμα
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο Χρήστος είναι εξαιρετικός! Κατάλαβε αμέσως τι ζήτησα και πρότεινε μια ακόμα καλύτερη εκδοχή. Μου εξήγησε πως μπορώ να φροντίσω καλύτερα τα μαλλιά μου και μου έδειξε πως να τα φορμάρω για να έχω το ίδιο αποτέλεσμα και στο σπίτι. Φεύγοντας ένιωθα πραγματικά ανανεωμένη κι ανάλαφρη! Είμαι ευγνώμων!
Το σαλόν είναι επίσης πολύ ευχάριστο, με ευγενικό και ιδιαίτερα προσωπικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!