Υπέροχο κατάστημα, πολύ καθαρό με πολύ όμορφη ενέργεια! Τα κορίτσια που εργάζονται εκεί ήταν ευγενέστατα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες ήταν πολύ υψηλής ποιότητας.
Συντήρηση Νυχιών
Σηλια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευγενεστατο προσωπικο και αψογο αποτελεσμα
Χτένισμα
Ελινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η πιο ωραία ομάδα με τα πιο ωραια αποτελέσματα! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Σχηματισμός ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική η Χριστίνα .Υπέροχο αποτέλεσμα . Ο χώρος έχει μοναδική ενέργεια !!