Απόλυτα ικανοποιημένη με το κούρεμα και ο Γιώργος ήταν πολύ ευγενικός και υπομονετικός!
Παιδικό Κούρεμα
Andriana•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
η κόρη μου έμεινε πολύ ευχαριστημένη, λόγο του ότι χωρίς να της πεί πόσο θέλει να κόψει τα μαλλιά της *επειδή είχε πάει μόνο για ψαλίδα* την κατάλαβε αμέσως τη ήθελε....
Εξυπηρετήθηκε από Ιουλία •Γυναικείο Κούρεμα
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ζεστός και φιλόξενος χώρος, ευγενική εξυπηρέτηση. Το αποτέλεσμα πολύ ωραίο - ο Γεράσιμος πολύ καλός και βοηθητικός. Θα το προτιμήσω ξανά σίγουρα.
Δυστυχώς το λούσιμο δεν ήτανε καλό( δεν έκαναν καθόλου μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής ) ,ενώ επισήμανα ότι έχω λιπαρά μαλλιά , με αποτέλεσμα ήδη το βράδυ της ίδιας μέρας να έχει λαδώσει η φράντζα .Το κούρεμα ήτανε οκ .Το χτένισμα ήτανε κακό , ζήτησα ένα απλό ίσιωμα στο ήδη ίσιο μαλλί μου και απλά να φαινομαι πιο χτενισμένη /περιποημενη στο event που είχα να πάω,τους είπα ότι έχω πολύ λεπτή τρίχα .παρολα αυτά έφυγα με αχτένιστες άκρες ,κάτι που τους είπα και έβαλαν πρέσα χωρίς επιτυχία στο αποτελ