Το αγαπημενο μου κομμωτηριο ever!
Τρομερη εξυπηρετηση, υπεροχος χωρος, ταχυτητα για εμας που χουμε περιορισμενο χρονο και πολυ δυσκολο μαλλι, προσοχη στην λεπτομερεια σε ολα !!
Δεν το αλλαζω με τιποτα!
Πιάσιμο Μαλλιών
kat•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες όλες!!!
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωη Π.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
.
Εξυπηρετήθηκε από Κυριακή Ρεντούμη•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Φαιη Μ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
pleasant experience
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Ανδριαννα Γ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Εξυπηρετήθηκε από Κυριακή Ρεντούμη•Κούρεμα Αντρικό