ευγενικό και άμεσο το προσωπικό. γρήγορη η εξυπηρέτηση χωρίς καθυστέρηση στα ραντεβού και χωρίς υπερβολική φασαρία. το χτένισμα κρατάει και δεν λαδωνει η τρίχα από τα προϊόντα τους.
Εξυπηρετήθηκε από Κυριακή Ρεντούμη•Πιάσιμο Μαλλιών
Άρτεμις•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Εξυπηρετήθηκε από Τζένη •Βαφή Μαλλιών
Ιωαννα Μ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Excellent haircut
Εξυπηρετήθηκε από Κυριακή Ρεντούμη•Κούρεμα Αντρικό
vaggelis stathas•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελειο καταστημα πολυ ευγενικες κοπελες!!!
Εξυπηρετήθηκε από Φανή Βασάλου•Ανταύγειες T-Section για Γυναίκες