Έκανα λούσιμο και κουρεμα και ήταν όλα όπως έπρεπε. άριστοι επαγγελματίες τέλειος και καθαρός χώρος! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαργαριτα Δ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα super!
Εξυπηρετήθηκε από Φανή Βασάλου•Γυναικείο Κούρεμα
Ioanna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική!
Πήγα για ένα γρήγορο χτένισμα, και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη, τα μαλλιά μου κράτησαν αρκετές ημέρες (παρόλο που είναι πολύ ίσια και δεν κρατάνε το χτένισμα συνήθως.
Ευχαριστώ πολύ την Κυριακή.
Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά.
Εξυπηρετήθηκε από Κυριακή Ρεντούμη•Πιάσιμο Μαλλιών