Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ροδάνθη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Despoina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστική εμπειρία! Τέλειο προσωπικό κ η ατμόσφαιρα πολύ ζέστη!! Τηρούνται σχολαστικά οι κανόνες υγιεινής κάτι που σπάνια βλέπω τελευταία. Μπράβο σας !!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ioanna Arvanitaki•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστικη η δουλεια των κοριτσιων! Ειμαι ευχαριστημενη για ακομη μια φορα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ροδάνθη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Despoina G•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, όμορφο και καθαρό το περιβάλλον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ροδάνθη •Πεντικιούρ