Η Βίβιανα έκανε εξαιρετική δουλειά έδωσε σημασία σε κάθε λεπτομέρεια για τα νύχια μου!!! Έχω μείνει παρά πολύ ευχαριστημένη και πέρασα τελεια επειδή τα κορίτσια ήταν πολύ ευγενικές.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Tatyana•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου, σαν πρώτη φορά που επισκέφτηκα το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν καταπληκτική!!!!!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΛΥΒΙΝΟΥ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά με έμφαση στις λεπτομέρειες
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καθαρος χωρος με ωραια αισθητικη! Τα κοριτσια προσχαρα και ευχαριστα! Ευχαριστημενη απο το αποτελεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Μανικιούρ Spa