Επισκέφτηκα το κατάστημα πρώτη φορά. Η τεχνίτρια που με εξυπηρέτησε ήταν πολύ καλή στην δουλειά της, φιλική και ευγενική. Τα 3 αστεράκια αφορούν το περιβάλλον του καταστήματος, το οποίο είναι έντονα αρνητικό και κουραστικό προς τον πελάτη εξαιτίας της συμπεριφοράς της ιδιοκτήτριας προς το προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Chrysa•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική εξυπηρέτηση, καθαρός ο χώρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ροδάνθη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Τερέζα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα νυχια μου κράτησαν 24 μέρες χωρίς να έχουν πάθει τίποτα!!! Η Βιβιαννα τρομερή δεν την αλλάζω!!!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Mary•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία ατμόσφαιρα , εξυπηρετικοί υπάλληλοι. Η κ Άννα μου έκανε την τεχνοτροπία του μαρμάρου και είναι πολύ ωραιο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Tonia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και εξυπηρέτηση. Η κ Ροδάνθη πολύ ευγενική με καλή διάθεση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ροδάνθη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο