Όλα άψογα όπως παντα..απλή αφαίρεση έκανα αλλά παντα ειμαι πολύ ευχαριστημένη
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Πεπη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος με πολύ καλές τεχνίτριες!όλες τους ευγενικές κ επαγγελματίες!
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Έλενα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας πολύ ευχάριστος χώρος. Τα κορίτσια είναι όλα άψογα! Μετά από πολλές κριτικές που διάβασα, επέλεξα την Άννα για να μου κάνει ημιμόνιμο μανικιούρ. Η δουλειά της ήταν εξαιρετική και λεπτομερής. Όλα τα κορίτσια ήταν φιλικά και ευχάριστα και σε κάνουν να νιώθεις άνετα, κυρίως για μένα που πήγα για πρώτη φορά σε ένα τέτοιο κατάστημα σε μια καινούρια πόλη. Μπράβο σε όλες τις κοπέλες του καταστήματος και ευχαριστούμε που κάνετε ότι χρειάζεται για να φύγουμε από εκεί ικανοποιημένες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σεβδά Βασιλική•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ευγενική και καλη στην δουλεια της 💕
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστικό μανικιούρ και περιποίηση για ακόμα μια φορά! Ευχαριστώ πολύ!!!