Πολύ καλη δουλειά! Θα περίμενα λίγο καλύτερο αποτέλεσμα στα πλαϊνά των νυχιών.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντίνα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικό χώρος, καθαρός, όμορφος και τα κορίτσια ειναι καταπληκτικά...!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λιαπη Φανη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική ❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα μια χαρα , ωραιο περιβαλλον καλη δουλεια
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Πεπη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας πολύ όμορφος χώρος με πολύ ευγενικό προσωπικό! Είχα μια πολύ ωραία εμπειρία με ανθρώπους που φαίνεται ότι γνωρίζουν το αντικείμενο! Σίγουρα θα το ξανά επισκεφτώ!