Πολύ τακτοποιημένο, οργανωμένο και κυρίως πεντακάθαρο κατάστημα. Το προσωπικό σε σέβεται, είναι φιλικό και δίνουν μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και θα το επισκεφτώ ξανά ΣΙΓΟΥΡΑ.
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αρήτη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια! Αριστη εξυπηρέτηση! Αριστη δουλεια! Δεν το αλλάζω! ❤️❤️❤️
Συντήρηση Νυχιών
Ioanna•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά, τα κορίτσια ευγενέστατα και εξυπηρετικότατα! Το προτείνω ανεπιφύλακτα,αν
θέλετε το τέλειο μανικιούρ-πεντικιούρ!