Παντα περναω ωραια οταν επισκεπτομαι τα κοριτσια για τα νυχια μου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Πεντικιούρ
Stella Pasali•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έχω πάει 2 φορές
Πολύ ευχαριστημένη και τις 2..πολύ φιλικό το περιβάλλον, πεντακάθαρο και οι κοπέλες super,οπως και τα νύχια που μου έφτιαξαν 😉
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελική•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καθαρός χώρος, επαγγελματική στάση, γνώσεις και κατάλληλη περιποίηση με βάση τις ανάγκες του πελάτη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Μαρία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δεν είναι μόνο η τέλεια εξυπηρέτηση, είναι και το ευχάριστο περιβάλλον ❤️ τα κορίτσια είναι καταπληκτικά και το αποτέλεσμα πάντα άψογο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Ξανθή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επισκέφθηκα πρώτη φορά τον χώρο καθώς άκουγα από αρκετές ασκούμενες μου θετικά σχόλια 🫶.
Ο χώρος είναι πανέμορφος και πεντακάθαρος.
Τα κορίτσια έχουν γνώσεις στο αντικείμενο και είναι πολύ επεξηγηματικές!
Τα νύχια μου δεν έχουν πάθει τίποτα, πράγμα σπάνιο καθώς κάνω χειρονακτική δουλειά .
Το συστήνω ανεπιφύλακτα ☺️