Εξαιρετική δουλειά, ωραίο και καθαρό περιβάλλον χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστινα•Μανικιούρ
anthi•26 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος, άψογη εξυπηρέτηση και εξαιρετικό αποτέλεσμα! Το προσωπικό είναι πολύ ευγενικό και επαγγελματικό. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος και σίγουρα θα ξαναπάω. Συνιστάται ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Μανικιούρ
Pandelis•29 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ραντεβού καθυστέρησε να αρχίσει 35’ και ξεκίνησε επειδή εγώ παραπονέθηκα. Το αποτέλεσμα μέτριο. Ακριβό με κακή εξυπηρέτηση.