Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Πεντικιούρ
Μ A•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα πολύ καλά αλλά με. ρώτησαν για καφέ και δεν μου είπαν ότι τον πληρώνω εγώ μόλις ήρθε ο καφές μου είπαν έχετε ψιλά για τον καφέ λίγο άκυρο γιατί δεν τον έκανα παραγγελίας μόνη μου από το κινητό μου και δεν μου άρεσε
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
maria•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛΑ σούπερ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Πεντικιούρ
Γαβριέλα•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική περιποίηση .χαμογελαστες και με απόλυτη γνώση της δουλειάς τους οι κοπέλες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel