Πολύ καλή δουλειά από όλα τα κορίτσια και πολύ όμορφος και καθαρός χώρος
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά όπως πάντα! Καθαρο και προσεγμένο περιβάλλον! Ολες οι κοπέλες φοβερές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Πεντικιούρ
Μαρία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη μου επίσκεψη στο κατάστημα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη! Ο χώρος ήταν πανέμορφος και πεντακάθαρος, ενώ η κοπέλα πολύ ευγενική και επαγγελματίας. Τα νύχια μου βγήκαν ακριβώς όπως τα ήθελα – προσεγμένα, όμορφα και με λεπτομέρεια. Σίγουρα θα ξαναπάω! 💅✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα Λ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Elona•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος , πολύ ευχάριστο κλίμα, όλα τα κορίτσια πολύ συμπαθητικά! Όσο για την κοπέλα που μου έκανε τα νύχια (Δήμητρα) έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη, αμέσως κατάλαβε τι ακριβώς θέλω! Το αποτέλεσμα απλά υπέροχο και όλα μόνο σε 1 ώρα!! Εννοείται θα το ξανά προτιμήσω, Με κέρδισαν!! ❤️😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα•Μανικιούρ
Χρύσα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με εξυπηρέτησαν άψογα και με πολύ προσοχή στην λεπτομέρεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Διονυσία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel