Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Konstantina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν τέλεια 🫶🏻❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Πεντικιούρ
Εφραιμια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μαριλού= ΑΨΟΓΗ από όλες τις απόψεις!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη,πιο πολύ χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους που κάνουν κάτι επειδή το αγαπούν και δε το βλέπουν μόνο σαν "δουλειά",προσπαθούν για το καλύτερο και αυτό φαίνεται κ στο οτι το λαμβάνεις κ εσυ και στο αποτέλεσμα.Η Μαριλού είναι επαγγελματίας!Ολες οι κοπέλες με το χαμόγελο.Γενικα πολύ ευχάριστο κλίμα κ αγαπη για το αντικείμενο.Και καλες τιμες.Αυτο πηρα εγω!Οταν υπάρχει χαμόγελο σίγουρα κάτι κάνουν καλά κ οι εργοδότες.Μπραβο σε όλους!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ρωξάνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική δουλειά, πολύ φιλική και ωραία ατμόσφαιρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ Ημιμόνιμο